Våre baser og rutiner

Glade elever

Lille FRIO holder til i den gamle rektorboligen ved siden av gymsalene. Midi FRIO bruker klasse- og grupperom til 2. trinn i første etasje av skolens østfløy. Store FRIO holder til i kantinen og rommene i underetasjen. Skolegården er vårt fellesareal. Der har vi fellesaktiviteter og lek.

FRIO-rutiner

Vi serverer varm mat 5 dager i uka som blir lagt helt fra bunn av! Barna får servert mat rett etter undervisningen i klasserommene, på den måten sikrer vi at alle får mulighet til å spise. Vi ber om at foreldrene sørger for stabile matbokser til barna siden vi serverer maten i disse.

OBS! Dersom noen barn lider av matallergi eller av andre grunner ikke kan spise det vi tilbyr, må vi ha beskjed om dette.

Alle barn på FRIO bør ha innesko, spesielt om vinteren kan det bli ganske kaldt og noen ganger vått på gulvet. NB! Garderobene i underetasjen (3. og 4. trinn er fritt tilgjengelig utenom FRIO-tiden, her kan vi dessverre ikke ta ansvar for klær eller ting som blir oppbevart i hyllene.

I begynnelsen av hvert skoleår ber vi alle foresatte om å fylle ut "FRIO-avtalen". Her etterlyser vi oppdatert kontaktinformasjon, aktuelle hente-/går-hjemtider, etc. Dersom noe av dette forandrer seg i løpet av året vil vi gjerne ha beskjed om det og. Det samme gjelder hvis andre enn "de vanlige" skal hente.

Vi ber om at ingen går uten å ha sagt i fra til en av de ansatte.

Takk for samarbeid!