Gamle Aker og Lovisenberg kirker

Velkommen til Klubb10+

Vi driver klubb for 5.-7.klassinger etter skoletid i Lovisenberggata 4 på onsdager i skoleåret kl.14:00-16:30.

Her kan du henge med venner og bli kjent med nye, prate og spille mange ulike brettspill og videospill. Du kan få leksehjelp, bli med på matlaging, hobbyaktiviteter og ulike typer aktiviteter og minikurs gjennom semesteret.

Tilbudet er for alle 5.-7.-klassinger som bor i området, og er gratis og livssynsåpent (ingen kristen forkynnelse). Her møter du Helene og Kristian, andre barne- og ungdomsarbeidere og voksne frivillige.

Du kan lese mer på https://www.kirken.no/sthans/klubb10

NB! Vi inviterer til filmkveld for 5.-7. klassinger i klubblokalet
Fredag 12. januar kl.18:00-20:00!

Ta med venner og kjente og se hvordan vi har det!

Bli med på Påskemoro!

Mandag 1.april kl.15:00-17:00, Lovisenberg kirke og menighetshus

2.påskedag inviterer vi barn og familier i nærområdet til påskeaktiviteter i Lovisenberg!

Vi bruker både menighetshuset og kirken til aktiviteter for alle aldre. Bli med å blåse ut og male på egg og andre formingsaktiviteter med påske- og vårtema. På kjøkkenet lager vi noe med eggene vi har blåst ut som alle får smake på. I kirken er det påskequiz med premier og en lærerik eggejakt, og vi lover at det involverer sjokolade!

Kom og avslutt påskeferien sammen hos oss!

(PS! Dette er ikke aprilsnarr!)

Påmelding og spørsmål til Helene: ab653@kirken.no

Informasjon om oss og våre aktiviteter for små og store gjennom semesteret finner du på vår nettside www.kirken.no/sthans og facebookside www.facebook.com/sthans

Gamle Aker er fortsatt stengt fram til påske.