Vega Scene

Voksenfri

Filmklubbvisninger

Vi viser gammel og ny kvalitetsfilm på kino som vi tror du vil like. For å se filmene, må du melde deg inn i filmklubben vår. Dette er gratis, og du får et medlemskort med fri tilgang til resten av filmprogrammet. Medlemskap kan ordnes i døra hver VOKSENFRI-tirsdag. Voksenfri ble kåret til årets barnefilmklubb i 2021.

Teateraktivitet

Vil du være en del av en tetaergruppe der absolutt alt er lov? På Voksenfri teater leker, improviserer og setter vi opp egne teaterstykker som vises for et publikum. Du vil få mulighet til å bli hørt, få testet ut ideene dine, kjenne på sann skaperglede og lære av en profesjonell tetaerpedagog. Voksenfri Teater er hver tirsdag fra kl. 15.00-16.30 (utenom skoleferier). Påmelding til knut@vegascene.no. Tilbudet er gratis. Begrenset antall plasser.

Voksenfri foregår på Vega Scene i Hausmanns gate 28.

VOKSENFRI-tirsdagene slik ut:

14.30: Oppmøte og registrering
15.00: Filmvisning i kinosal (varighet ca. 1,5- 2 timer avhengig av filmens lengde)
15.00-16.30: Teatergruppe

Vi tilbyr enkel matservering.

Voksenfri tilbyr også gratis aktivitetsprogram i vinter- og høstferiene. Ferieprogrammet publiseres på nettsiden: https://www.vegascene.no/nyheter/voksenfri

Vinterferien 2023

Er du mellom 9 og 15 år og vil finne på noe gøy i vinterferien? Velkommen til Voksenfri på Vega Scene i Hausmanssgate 28. Vi tilbyr gratis kino og kurs i dukketeatermandag til onsdag i vinterferien! Registrering og enkel matservering fra kl. 12.15. Filmstart kl. 13.00.

Kinoprogram:

20. februar: 12-15

21. februar: 12-15

22. februar: 12-16

Mer informasjon om kurs i dukketeater: I vinterferieprogrammet til Voksenfir kan du lære å lage dukketater sammen med vår profesjonelle teaterinstruktør Knut Mohrsen og dukkemaker Marthe Brandt. De har mange års erfaring og vil lære deg hvordan man kan skape en dukke og ikke minst hvordan lage gøyalt dukketeater! Det hele avsluttes med en liten visning for publikum onsdag 22. februar kl. 15.30, hvor venner og familie er invitert. Kurset er gratis og inkluderer enkel matservering. Påmelding til ak@vegascene.no Først til mølla gjelder. Begrenset antall plasser.

Det kan forekomme endringer i programmet. For jevnlige oppdateringer, følg oss på våre nettsider vegascene.no, sosiale medier eller ta kontakt per e-post ak@vegascene.no