HjemmeFRIO: for alle våre FRIObarn

Vi legger ut fortløpende og gleder oss til å høre fra dere om dere likte aktivitetene på siden vår. Ikke alt som heter Lille FRIO eller Store FRIO er forresten kun for barna som er på disse basene, det meste kan gjøres av barn i alle aldersgrupper : )

Gjerne send oss en e-post eller tekstmelding, dere finner adressene og numrene her. Vi gleder oss å høre fra dere!

Hjemme-hobbyrom: kunst, kultur og kreativitet

Moro på kjøkkenet: mat og helse

Stuegymsal: fysisk aktivitet

La oss redde miljøet! Natur, miljø og bærekraftig utvikling

Lek, moro og hjernetrim

Da står påsken foran døren og dere hjemme savner kanskje ferieFRIO? Vi har laget HjemmeferieFRIO for dere også! Dere finner forslag for aktiviteter, rebus, quiz for påskedagene her. God påske!

Erlend leser "Elefantungen og andre eventyr"

Da har Erlend begynt å lese inn ny bok til dere! Han har valgt en bok fra den tiden han selv var barn og den er skikkelig berømt og skikkelig fin. I "Elefantungen LES MEG" finner dere det han selv har skrevet om boken og om hvordan man får avspillingen i gang.

Elefantungen LES MEG

Elefantungen Kapittel 1: Hvordan hvalen fikk trangt svelg
Elefantungen Kapittel 2: Hvordan kamelen fikk pukkel
Elefantungen Kapittel 3: Hvordan neshornet fikk rynket skinn
Elefantungen Kapittel 4: Hvordan leoparden fikk flekker
Elefantungen Kapittel 5: Elefant-ungen
Elefantungen Kapittel 6: Visen om den gamle kenguru
Elefantungen Kapittel 7: Hvordan beltedyrene ble til

FRIO sin vimeo-kanal

Vi har forresten lastet opp alle videoer som har blitt laget for dere av de FRIO-voksne hittil på en vimeo-kanal som dere finner her. Og så ligger de selvfølgelig med mye annet gøy på de forskjellige sidene her på hjemmesiden!

Illustrasjon

FRIO på Instagram

Nå har FRIO fått egen Instagramkonto! Her skal vi legge ut små glimt fra hverdagen på FRIO - følg oss gjennom å søke på frio.ila.skole