Strålende gjenåpning

Gjenåpning av Ila skole

Torsdag 17.september 2015 feiret Ila skole at 2 år med rehabilitering er over. Skolen har fått nytt ventilasjonssystem, nye sanitæranlegg, nymalte vegger, nytt gulvbelegg og mye nytt inventar.

Skolegården er totalt forandret, og denne høsten har vært som en adventskalender hvor vi daglig har kommet litt nærmere den store og siste luken: Åpning av det store lekeapparatet. Skolegården på Ila har et lite areal som har fått et stort potensial.

Vi er svært takknemlige for den storstilte satsingen på Ila skole og takker alle involverte for et løsningsorientert og vellykket prosjekt.

Ila skole skinner både innvendig og utvendig, og vi gjentar elevsitatet som gjelder mer enn noen gang før: "Ila ser nesten ut som slottet, bare finere"!

Uværet "Petra" tok en pause under arrangementet torsdag, og her ser dere noen av innslagene som ble vist for alle skolens elever og ansatte, foresatte og gjester. Etter arrangementet var det omvisning og bevertning for inviterte gjester.

En flott dag!

Ordfører Fabian