Informasjon fra Ila Aktivitetsskole

AKS-logo

Hvis dere ønsker at barna deres skal begynne på Aktivitetsskolen, husk å melde dem på ved eget søknadskjema! Hovedopptaket til Aktivitetsskolen for elever på 1. trinn er 1. april med kontinuerlig opptak av elever gjennom hele året, men det anbefales å søke plass senest i slutten av mai. Plassen tildeles i utgangspunktet for fire år av gangen, altså ut 4. trinn. Det betyr at man ikke behøver søke plass ved Aktivitetsskolen for hvert år. Dere finner søknadsskjemaet på hjemmesiden vår (Ila sin hjemmeside/ Aktivitetsskole) eller det fås i papirversjon hos oss.
Dere som har søkt allerede får bekreftelse i posten, svarslippen bes sendes tilbake til AKS. I tilfelle dere har krav på redusert oppholdsbetaling, må inntektsdokumentasjon sendes til AKS.
Førsteklassinger kan forresten begynne på Aktivitetsskolen allerede før skolen starter (01.08.2017) for å bli litt kjent med andre barn, ansatte og skoleområdet. Foresatte er selvfølgelig også hjertelig velkomne... Vi gleder oss!

Hilsen fra FRIO